svētdiena, 2015. gada 1. februāris

Izmaiņas RIKA biedrības struktūrā

2015.gadā  RIKA biedrība pārtop par:

"Reģionālās izglītības un kultūras atbalsta biedrību"

paplašinot savu darbību. Biedrības vadītāja Solvita Lodiņa.
Šobrīd ir izveidotas  4 nodaļas:

1.Stalbes nodaļa - vadītāja Zanda Krūmiņa
2. Raiskuma nodaļa - vadītāja Heli Opincāne
3. Raiskuma kora nodaļa - vadītāja Olga Lasmane
4. Cēsu nodaļa - vadītāja Solvita Lodiņa

Aicinām iestāties biedrībā, aizpildot anketu, parakstot to, ieskanējot un atsūtot uz e-pastu: rikabiedriba@gmail.com

Iekopējiet:


Reģionālās  izglītības un kultūras
 atbalsta biedrības valdei
  gads, datums                                                                                                                                           
vārds, uzvārds
personas kods
mājas adrese , telefons, e-pasts
  

Iesniegums.

Lūdzu uzņemt mani par biedru RIKA biedrības, Raiskuma, Stalbes, Raiskuma kora, Cēsu nodaļā (vajadzīgo pasvītrot!)

Sniedzu par sevi papildus informāciju:

1.Mana pašreizējā darba vieta
2. Mani mīļākie hobiji
3. Biedrības rīkotajās nodarbībās es vēlētos apgūt
4. Citiem biedrības biedriem varu piedāvāt apgūt
5. Biedrības mērķu sasniegšanai es vislabāk (lūdzu atķeksēt):
a)    organizētu vai koordinētu dažādus pasākumus
b)    rakstītu dažādus projektus un tos realizētu
 c)    darbotos dažādās komisijās, kuras lemj par dažāda veida atbalstu statūtos paredzētajiem mērķiem
d)    atbalstītu citu biedru iniciatīvas ar savu klātbūtni
 e)    veiktu konkrētu darbu, ko man uztic citi biedri
f)     izdomātu idejas, kuras varētu piedāvāt realizēt citiem
g)    būtu morālais atbalsts kopējiem mērķiem

h)    citi: __________________________________________


paraksts

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru